Tisdag :)

Hejhej, hur mår ni? Själv mår jag helt okej, trött efter skolan..
 
Jag gick till skolan vid 8 och första lektionen var matte, sen hade vi 30 minuter svenska. Efter svenskan promenerade vi till hemkunskapen (som är i en annan skola) Hade hemkunskap där jag jobbade med Amad, vi gjorde fisk med potatis. Sen gick vi upp till lunchen men eftersom jag redan hade ätit åt jag inget utan tog bara ett glas vatten medan jag väntade på Pamela (som inte hade haft hemkunskap) Efter lunch hade vi NO där vi (läraren) gjorde ett experiment. Sista lektionen var engelska vilket är chill.
 
Efter skolan gick jag, Sanna och Natta till Gulan (fritidsgård), jag pluggade medan Sanna och Natta pimpade deras hörlurar. Vid halv 4 slutade Pamela så hon och Sarah kom ner till Gulan, Natta gick hem och vid halv 5 gick vi hem. Jag kom hem och vid halv 6 åt jag mat.
 
Nu sitter jag i min sköna soffa och laddar ner musik till mobilen, vi hörs puss!
/johanna
 
Hej suddig bild :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0