Sorry :)

Hejhej sitter i mitt kök och tänkte slänga in ett blogginlägg innan jag ska plugga..
 
Igår.. Jag var ju hos mig med Pamela och åt kladdkaka, hon åkte iaf hem typ halv 6 då lyssnade jag på musik och chillade med mami! Var tvungen att kolla på nyheterna för vi hade en engelska uppgift till idag (som vi btw inte ens gjorde) Låg och messade med iska hela kvällen och somade runt 11/halv12..
 
Idag.. vaknade och fixade mig o allt sen gick jag till skolan med Sarah. Första lektionen var elevens val då jag jobbade med SO (det ska vara klart på tisdag, PANIK) efter det hade vi english och sista lektionen innan lunch var idrott då vi orienterade. Lunchen var riktigt god, det var vegetarisk pastasås typ! Efter lunchen hade vi NO, fast Jadwiga (läraren) var sjuk för första gången så ingen jobbade.. Sista lektionen hade vi SO, vi hade genomgång i typ 20 minuter resten av lektionen jobbade vi.
 
Kom hem från skolan vid halv 4, håller på att lägga in bilder från mobilen (äntligen fungerar det, tack Jennelie!) Ska plugga lite hemkunskap och SO nu, puss!

/johanna
 
Jag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0