Skola..

Hejsan, sitter hemma nu och har nyss ätit.
 
Idag var det skola, orkar inte berätta det hände inte något intressant. När jag kom hem pluggade jag typ en sida matte. När jag inte orkade mer åt jag lite flingor med mjölk sen satt jag vid datan en stund jag och Sanna skypade samtidigt som vi letade efter biljetter till Ushers konsert! Det är inte säkert att vi går med vi har pratat om det!
 
Sanna skulle äta så jag satt och pluggade SO, jag gjorde en eller två frågor har iaf två kvar.. Måste fråga Gunilla imorgon för det är sista dagen för mig, det ska vara inlämnat på torsdag och jag åker ju till London på onsdag :D
 
Jaja, som sagt så åt jag nyss och nu messar jag med iska samtidigt som jag lyssnar på musik, orkar inte blogga men vi hörs, puss!
/johanna
 
Lördags :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0