REGN, REGN OCH REGN!

Hejsan!
 
Efter mitt förra inlägg hade vi bild, vi jobbade med att skriva om en konstnär. Efter bilden hade vi lunch och på rasten gick vi till ican och köpte godis och läsk.. Vi hade spanska där vi gjorde ett läxförhör (som gick skit, för vi hade inte fått information på vad vi skulle plugga) efter läxförhöret började vi titta på en film. Nästa lektion hade vi svenska då vi tittade på hela Oliver Twist vilket betyder att vi slutade 4 på en fredag!! Jaja nästa fredag slutar vi 2 istället.. Filmen var iaf sjukt bra tyckte jag, iska typ somnade i mitt knä så tror inte han tyckte om filmen lika mycket som mig..
 
När vi slutade gick jag, Sarah och Pamela till mig. Vi tittade på gamla videoklipp och bilder.. Grova minnen ♥ När Pame taggade stannade Sarah i typ en halvtimme sen drog hon hem och jag mötte Jessica (runt klockan halv 6) Vi stod i en tunnel för det regnade, träffade Rina, Melek och Izel va med dom en stund sen åkte de. Klockan var typ halv 8 tror jag då jag gick hem (var sjukt hungrig)
 
Åt mat och kollade på tv me mamma, nu har jag suttit vid datan en stund.. Lyssnar igenom min gamla spotify lista, herregud säger jag bara... Minnen! Jaja, har inget mer att säga vi hörs puss!
/johanna
 
En bild från 2010 (trorjag) sarah, jag och sanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0