PRAO :)

Hejhej :)
 
Dagen har gått sjukt snabbt! Första lektionen var livskunskap då vi pratade om prao. Efter det hade vi SO, det var en jättelång lektion och jag va såhäär trött så tyvärr jobbade jag ingenting.. Efter den lektionen var det iaf spanska, jag försökte få iska att jobba men han va helt borta.. Sen hade vi lunch men de va verkligen inte god mat så jag åt inget :/ Efter lunch hade vi matte och NO sen slutade vi.
 
Jag och Pamela rörde oss mot mig, vi åt mackor sen (tjockisar) sen mötte vi upp Jessi och Merve.. Vi tog tuben mot stan och i Fittja klev Natti och Iska på. Vi gick mot Iska o Nattis prao plats för de skulle fylla i några papper, och medans så gick jag och Pamela till ett café bredvid Sandy's! Bara för att kolla och tror ni inte att vi fick prao där? Såklart att vi fick ;) Haha, jaja sen gick vi vidare till Jessica och Merves prao där de fyllde i lite lappar.
 
Efter det drog vi tillbaka till Fittja för Pamela skulle ta bussen hem. Medan vi väntade på bussen, alltså tror aldrig att jag har skrattat så mycket, hade kramp i kinderna och i magen! Pamela åkte hem och vi resten åkte till Vårby, där gick vi till Karims hus och plingade på.. Då fick vi veta att han kommer om två veckor :( Åkte iaf hem sen..
 
Kom hem och åt mat, kollade på X factor och nu sitter jag här vid datan, slänger in något inlägg till sen ska jag sova, vi hörs PUSS!
/johanna
 
En bild från idag, Natti, Jessi, jag, Iska och Merve.. (det var när pame hade gått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0