Ojj..

Hejhej, min bloggning har väl inte varit den bästa idag.. Har faktiskt inte haft tid! Just nu sitter jag i min soffa och ska snart kolla på tv.
 
Vaknade iaf vid halv 8 och åt frukost. Vid 20 över 8 gick jag och Sarah hemifrån, kom till skolan och fick ett nummer. Det var skoljoggen idag, så vi tog ett nummer och sen var det dags för uppvärmning. Jag hann inte springa den på den tiden man skulle, kom 6 minuter för sent. Jaja, gick hem och duschade efter det, vid 11 var jag tillbaka i skolan, då hade jag slöjd. Sen var det lunch och sen spanska. Efter spanskan skulle vi haft idrott men man fick gå på promenad. Jag, Bjondina, Merve och Jessica tog tuben 1 station och gick till McDonald's, åt varsin glass. Sen tog vi tuben tillbaka och när vi kom till skolan så slutade vi.
 
Jag och Pernilla gick iaf till mig och va där i typ 15 min, sen promenerade vi till Hallunda, gick till vårdcentralen där träffade vi Kristina, hon skulle ta spruta precis som vi. Tog den sista sprutan idag :D Efter de var jag och Pernilla ute med hennes lillebror, sen satt vi i mitt kök en stund. Följde henne en bit hem och sen gick jag tillbaka, klockan var ungefär halv 7 och då åt jag mat. Efter maten satt jag och pratade lite med mamma.
 
Det var min dag, fler inlägg kommer upp, puss!
/johanna
 
Bild från skolavslutningen, lycka :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0