Måste berätta..

Jag hade en så sjuk kväll igår..
 
Jag och Merve skypade ju och mitt när jag tittade till facebook så kom det fram en så äcklig bild det var en man med typ äckliga prickar på hela kroppen, självklart är det synd om honom (om det inte är photoshopat) men jag blev så rädd! Alltså jag kan inte beskriva min rädsla jag började gråta! Bilden FASTNADE i min hjärna, helt sjukt..
 
Det hade hänt en sak med Merve också så hon var ganska orolig och jag grät så våran kväll var sjuk, när vi slutade skypa snackade vi i telefon tills hon ville sova.. Jag kunde absolut inte somna, han var inne i min hjärna!! Så jag messade Iska och han försökte få mig på bättre humör och tillslut gick det, tack bästa!
Tänker inte leta upp bilden för då kommer jag bara börja gråta igen, men ni får en bild på min, iskas och pamelas hand :)
 
/johanna
 
Fuck va vit jag är! (skyller på att jag är svensk..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0