HEJSAN SVEJSAN :)

Sitter och tittar på när Sarah pluggar samtidigt som jag trixar lite med bloggen.

Idag va de skön dag i skolan, slutade efter lunch igen p.g.a utvecklingssamtal. Det var i alla fall matte första lektionen, vi fick svar på proven vi gjorde i fysik, det var ju ett C-prov, A-provet gör vi på torsdag, jag fick iaf C. Efter matten va det en kort svenska lektion då vi lyssnade på ljudbok. När svenskan var slut gick vi till Kärsbyskolan och hade hemkunskap. Vi gjorde spaghetti och köttfärssås. Efter det gick jag tillbaka till skolan, väntade på Sarah medan hon åt sen gick vi till mig.

Nu ska jag plugga lite.. Vi hörs, puss!
/Johanna

Bjuder på en bild från Malta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0