Godmorgon :)

Eller vad ska man säga?
 
Har alla sovit gott? Jag sov tillslut bra.. jag somnade typ 20 över 1 :)
 
Imorse vaknade jag runt 10, jag gick upp och åt frukost och tittade på tv.. Fastnade vid typ weekend break av Awkward så har tittat på det typ hela morgonen. När det tog slut tänkte jag fixa till mig lite, jag noppade ögonbrynen och plattade håret. Pappa hämtar inte mig förens runt halv 5/ 5 då ska vi äta och sen vid 7 skjutsar han mig till fryshuset där festen är.
 
Vi får se om det blir fler inlägg idag, vi hörs iaf ha en sjukt bra dag/kväll PUSS!
/johanna
 
Dagen jag åkte till Malta, det är sjukt vad mitt hår har växt! (hade en hög toffs på bilden)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0