Glömmer att blogga på förmiddagarna..

Men det gör inte så mycket för att jag antar att ni inte går in på bloggen så mycket på förmiddagarna pga. plugg/arbete, så det gör inte så mycket!
 
Hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det bra, har varit en ganska jobbig dag i skolan. På morgonen var det arbetspass men för oss som satsade på A hade NO prov del. 2 men det gick inte så bra, har ju fortfarande chansen att få B men A:et får jag inte, ett C i fysik funkar ju det också. Efter den lektionen hade vi Engelska, vår engelskalärare var sjuk så vi hade en annan lärare men jag fick ändå lite gjort. Efter det var det idrott, idrottsläraren är också sjuk så vi hade vikarie. Så vi spelade spökboll. Efter idrotten var det lunch och sedan en vanlig NO lektion där man skulle söka upp fakta om batteriet (?) det tyckte vår NO lärare var viktigt tydligen.. Efter det slutade vi för SO läraren skulle på kurs!
 
Jessica och Merve kom till mig och vi satt mest och pratade, efter ett tag kom Pamela också. Vi satt och chillade till ungefär halv 5, då gick alla hem! Vid halv 6 åt jag och Andreas middag. Nu har jag pluggat lite spanska och läst igenom hemkunskap och slöjdläxan om ergonomi!
 
Ska bara chilla resten av kvällen, vi hörs puss!
/johanna
 
Har faktiskt inte tagit några bilder idag, så ni får två från i fredags då vi hade skolfotografering.

Jaaag :)
 
Iska och jag, drivbild :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0