dålig uppdatering :/

Hejhej, har haft ganska dålig uppdatering igår och idag..
 
Igår hade jag ju mys med Sarah och Sanna. Vi tittade på American Pie (ettan) och hade chips och marshmallows med choklad och livet var bäst! Dom gick hem typ vid 11 och runt 12 somnade jag.
 
Idag vaknade jag runt 10, åt frukost och vid kanske 1 (?) åkte jag till Skärholmen centrum med mamma och Andreas. Köpte lite smått o gott (ben n jerrys) när jag kom hem åt ja lite chips :p vid 5 gick jag och Jessi ut, vi mötte Natti vid tuben och åkte till Fittja. Där mötte vi upp Iskander och Charlie och åkte vidare till T-centralen. Iskander och Natti skulle leta prao så jag och Jessi tänkte hjälpa till. Vi gick runt och runt men hittade inget så vi åkte till Fittja, då var klockan ungefär 7. Vi var där tills typ halv 9 då vi rörde oss hem.
 
När jag kom hem åt jag mat och så, nu skypar jag med Jessica. Ska fortsätta med det hörs snart, puss!
/johanna
 
Bild från idag, jag, Iska och Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0