Måndag..

Hejsan!
 
Då var det vanlig vecka igen, shit vad helgen går fort! På morgonen kom Pamela till mig sen gick vi till skolan tillsammans, hade livskunskap där vi pratade om mobbning. Vi hade SO, vi pratade om den där filmen som jag tipsade om i torsdags, Desert flower. Det var ju en kvinna som blev omskärd, så vi pratade om omskärning på kvinnor och män. Killarna höll ju typ på att dö när hon visade bild på en penis, moget.' Efter SO var det spanska och sedan lunch.
 
Efter lunchen hade vi Ma, där blev allt knas och läraren gick från klassrummet för att ringa hem till några. Lektionen efter var det NO då vi hade samma lärare. Helt enkelt dålig stämning, jag mådde skit dåligt efter lunch och jag har ingen aning varför, bara deppig från ingenstans (?)
 
Efter skolan kom Pamela till mig och vi chillade ute, behövde verkligen luft! Vi lyssnade på musik och pratade om sånt man bara kan prata med sin bästa kompis om! För en stund sen hämtade hennes pappa henne, nu ska jag plugga lite spanska till provet på fredag! CIAO
/johanna
 
Duckface.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0