Helo

Igår skypade ja m merve tills typ 1 sen somnade jag :)

Idag vaknade jag tyvärr tidigt, fixade mig ode vid typ 11 åkte ja o min morsa t skäris.. De första vi gick in t va johnells där jag köpte årets vinterjacka :) sen gick vi vidare, köpte lite saker som ja behövde. Åkte iaf hem runt 3-4 då koö pernilla t mig. Sen skulle jag käka så hon gick m sanna nånstans..

När de kom tbaka så fick pernilla ett samtal att hon var tvungen att gå hem.. Jag och sanna följde me henne sen när vi kom tbaka hem t mig hade bästa tjejorna fixat kladdkaka, nötter, godis m.m. Så vi hade myskväll hemma hos mig.. Det var jag, sanna, sarah, cansu, jennelie, merve o jessi :) vi hade fett kul och dom sista drog runt 9-10. Då städade jag lite efter huliganerna sen satt vi o kolla p tv :)

Jaja, orkar inte blogga mer ska sova snart puss!
/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0