Har inte orkat blogga..

Tyvärr så är jag lat, så jag har inte orkat blogga..
 
Igår.. Var det en vanlig skoldag och efter gick jag hem och pluggade SO. När jag hade pluggat klart åt jag och resten av kvällen typ halvsov jag på soffan för att, fråga mig inte varför, men jag vaknade 5.30 på morgonen och kunde INTE sova. Jag kunde ha sovit tills 7 men jag vaknade då. Så ja gick upp.. Somnade iallafall runt 11.
 
Idag.. "vaknade" jag 7, låg kvar i sängen för jag kunde verkligen inte gå upp (helt död). Hade iaf arbetspass då jag gjorde SO, sen engelska och sen idrott. På idrotten skadade jag min rygg så jag gick som ett miffo typ hela dagen, nu har det iaf gått över. Vi åt lunch sen hade vi no och sista lektionen skulle vara So men vår lärare skulle på kurs. Vi fick en uppgift att titta på en film, så vi passade på att göra det när vi egentligen skulle ha so. Filmen tog slut 4 och då gick jag hem. Nu ska ja chilläxa lite sen äta mat.. Vi hörs puss!
/johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0