Dags att börja blogga igen..

Hejsan, har inte orkat blogga men nu är det dags att börja igen!
 
Idag var det en ganska jobbig skoldag, hände grejer hit och dit, kaos på lektionerna. Man blir trött..
Efter skolan kom Sarah till mig och jag försökte plugga hemkunskap med hjälp av henne, sen hjälpte jag henne med lite matte. Vid typ kvart över 4 drog hon för att hon skulle äta, jag fortsatte med hemkunskapen en stund, sen matte och tillsist NO.
 
Efter plugget åt jag mat och efter det har jag bara fixat och trixat med datan, säkerhetskopierar allt från datan till en extern hårdisk, just nu är 30 GB av 48 GB klart :) Jaja, vi hörs snart puss!
/Johanna
 
Jag och Sarah idag :) (dålig kvalité, I know)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0