WE ARE YOUNG'

skönaste dagen idag ja sväär :)
jag, sarah och sanna möttes hos mig typ 12.
vi väntade p jessi o merve i 100 år. sen skulle jenne hoppa p i hallunda.
men hon va inte där, jessi o merve fortsatte åka mot slussen för dom skulle ändå mot en park för att se 1D men jag, sanna o sarah hoppa av för att vänta p jennelie. hon kom, sen såg vi vennuja och dilani. vi åkte alla mot slussen. Vi gick mot parken sen skulle alla tjejerna åka t nacka men jessi o merve stannade i slussen. jag, jenne, sarah o sanna tog bussen mot nacka. mötte pernilla och så shoppade vi, sen blev vi hungriga ja o pernilla åt suushi ;D sen skulle vi äta efterrätt ja, sarah o sanna tog varm choklad me grädde o marchsmallows :) och sen en choklad cheese cake största tjockisen ;p sen fortsatte vi shoppa och typ vid 6 åkte vi hem. vi tog först fel buss -.- vi åkte åt heelt fel håll HAHAHAHA.. största misslick. vi kaosade i hela bussen sen i tbanan också :) när vi va i nborgsåg vi jenni A, vanessa o alla killar hälsade sen tagga vi alla hem. jag bytte till mjukisar och gjorde dipp ode.sen kom sarah o sanna t mig vi kolalde p film åt chips o dipp osv. skön dag helt enkelt. dom gick hem typ halv 11. nu sitter ja o skypar m pame. ska snart sova jaja puuusss !
/johanna

ps. hoppas ni orkar läsa :*


vill ha
image description
jag o pernilla i bussen påväg heem :D
image description
sanna den lyckade på tbanan :)

image description
HAHAHA i våra magar nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0