Was happnin?

Rubriken är bara helt bäst, :)
Idag hade vi sovmorgon till kvart i nio. Men lilla jag försov mig till halv 10.
Trevligt.. Missade hela NO-lektionen, så när jag kom hade spanskan precis börjat.
Sen hade vi Engelska, skön lektion! Efter lunchen hade vi Idrott. Det var kul men jobbigt.
Sista lektionen var SO, då läste vi en text och svarade på frågor till texten.
När jag kom hem åt jag mat och chillade vid datorn.
Kollade på massor med One Direction videos, ÄLSKA ♥
Nyss åt jag en jäävligt god smörgås som min pappa gjorde i ugnen.
Ska ta och titta på lite videon av 1D och lite senare ska jag sova.
Måste sova lite tidigt idag för att imorgon är det ju skolans dag :)
Hejdå!


MIN ÄÄÄLSKLING !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0