SWEDIIE

äluuu :)
idag vaknade jag 7 fixa mig o gick t skolan.
vi hade drama men vi hade inget o göra så ja plugga t engelskan.
sen vid 20 över 9 blev d svenska, vi slutar om 10 minuter.
vi har gjort dikter hah mina e bäst ;)
man skulle ha vissa ord och göra 3 dikter höhö..
jaja, nu har vi snart matte -.- ska dra nu baj!
/johanna


mina dikter:

Hon kände mig lämnad och sviken. Hon skulle aldrig kunna gå hem igen. Det var regn och åska när hon såg en man, han såg hemsk ut. Hon blev rädd men hade inte kraft att resa sig, han kom fram mot henne och var en pedofil han våldtog henne och hon kände hur hon svimmade.

 

Åh nej, nu stod det matte på schemat. Vi gick in på lektionen och jag var uttråkad redan från början. Jag satt och tittade in i väggen, matte är så ruttet! Nu var det naturorientering, kanske skulle jag inte gå på den lektionen, jo jag måste. Vi undersökte vad en nagel innehåller, det här var en torr lektion!

 

Min mamma är min livsglädje, min solstråle, min ögonsten. Hon är helt fantastisk, med henne känner jag harmoni. Som musiken av en harpa i solnedgången.

 

abbe har bombat mig -.-'

 


Kommentarer
Postat av: fucka

oh yeah den va bra , gulligt gjort mot din morsha. LIMPA

2012-05-31 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0