SOOOOOOOOL

HELU :)
idag vaknade jag runt 10 jag kollade ut genom fönstret o såg bara soool :D jag bytte t shorts och bikini och gick ut, de va feett varmt. messade lite m sarah samtidigt, sen åt jag frukost ute.. klockan 11 ringde ja pernilla hon bestämde att hon skulle komma t mig men hon kom inte förens 12.

vi låg och solade i kanske 2 timmar sen blev det molnigt vi klädde på oss ode sen rörde vi oss utåt, köpte glass ode.. typ 3 mötte vi pame vid bussarna vi promenerade mot donken i hallunda där mötte vi upp sarah o bjondina, vi åt varsin cheeseburgare HAHAHA. vi gick t mig typ halv 6 och typ kl 6 åt jag sen när jag hade ätit skulle pame tagga.. så pernilla tagga oxå.

jag vikte mina kläder och sen duschade jag.. nu skypar jag med dom bästa (HOST) iska och pamela mina bästisar :* jaja vi hörs imorgon puss !

/johanna

image description
Pame och jag

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0