skolans dag & utgång

Idag var det skolans dag. Det blev mer lyckat än vad jag trodde!
Efter 13.00 slutade vi och då dansade vi lite i musiksalen sen gick hem.
Var hemma lite och sen mötte jag merve. Vi gick till tbanan och vänta på sanna o sarah i 100 år.
När dom kom, gick vi o köpte dricka o nötter och sen gick vi till en port i eriksberg.
Vi satt där och prata, åt osv. Sen kom pamela, pernilla och johanna till porten o va med oss lite.
Sen fick merve sms av aylin som var i hallunda. Vi gick dit och var med girlsen lite.
Därefter åkte vi tillbaka till Norsborg. Vi gick hem vid typ 17-tiden.
Jag åt mat och vattenmelon. Fick sms av merve som ville att jag skulle gå till henne.
Orkade egentligen inte för att jag hade värsta träningsvärken...
Men gick ändå, haha vi var home alone så vi hyyypa sönder huset hahah !
Asso jag säger till er.. Vi gjorde ALLTING. Vi prata, skrek, skratta, grät (av skratt), sjöng, dansa, ramla mm.
När merves mamma kom hem jag och hon prata våra business. Haha driver men hon sa nånting skitroligt.
Jag dooog av garv! Jag ramlade och fick tårar av skratt! Merve fattade ingenting, hon ba vad skrattar ni åt o vne vad haha. Hoppas ni orkar läsa :*
Ska ta och sova nu. Godnatt!




ASSO ÄRE BARA JAG SOM TYCKER DOM ÄR ROLIGA DOM ÄR QUOTERNA ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0