skhlm o ute :)

sho :)
Idag vaknade jag klockan 10 typ. Jag duschade, åt frukost och klädde på mig sen åkte jag och mamma till skärholmen. Vi gick runt i alla butiker. Jag köpte svarta byxor, vitt linne, 2 tubtoppar o en jeansjacka men venne om ja ska ha den lr lämna den.
Jaja, när jag kom hem bytte jag kläder och gick ut med pernilla. Vi mötte ninos sen kom benjamin, rickard och rabia. Sarah kom efter ett tag oxå men hon taggade. Vi alla chillade i skolan, sen kom sarah tillbaka med sanna. Det var en lyckad dag.
Runt 7 gick jag t vår granne där mamma var. Har varit där sen 7 kom hem för typ 10 minuter sen.
Nu sitter jga hemma och ska snart sova. PUSS!
/johanna



knasmorgon, haha i torsdags. HAHAHA vi va fett trötta därför hade ja solglasögon p mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0