one direction, my life ♥

Idag ville jag VERKLIGEN träffa One Direction, så jag frågade mina föräldrar om jag fick. Och ja, jag fick. Så väntade på Sarah i hundra år även fast vi var sjukt stressade. Mötte henne vid 20 i fyra och åkte direkt med tunnelbanan till Slussen. Där vid tunnelbanan mötte vi Merve o Ceren odom. Vi köpte godisbilar (1D älskar sånna), sen sprang vi till parken vid studion. Vi stog med Jennelie, Jessi A & Emma i bara en halvtimme typ. I väntan på att bandet skulle komma, sjöng vi, tränade in ramsor osv. Sjukt kul. Sen när Paul (deras livvakt) kom var det ett tecken på att de kommer inom kort! ;) Så efter fem minuter såg vi deras bil parkera där uppe i balkongen.
Och där kom de härliga killarna ut och hälsade på sina kära fans. Det var underbart! ZAYN, HARRY, LIAM, NIALL & LOUIS (tror jag) kollade på mig o vännerna!!! Och Zayn & Harry vinkade samtidigt som de vinkade! :D
Kan ni fatta? Nu finns jag nånstans i deras hjärna hihihi :) Vi gick upp och rörde på järnet som killarna hade rört och vi tog papper, godis & choklad som de hade rört!! Vi tog ju såklart med oss det hem. Efter besöket med de bästa, gick jag Sarah & Merve till Mc Donald's. Vi åt mat och drack oss fulla, efter en törstig dag. Vi var helt deppiga över att 1D åker snart. Sen blev vi hyyype efter att vi tänkte på hur kul vi hade och allt positivt som hade hänt oss.
ALLA dedär tårarna är värda detta. ALLT för att inte missa One Direction.
Jag älskar dom helt enkelt, okej? Ni vet att jag är "a huge fan, a directioner". :)

Vi vet att bloggandet är urkasst, men vi kan inte göra mycket åt saken.
Vi har fullt upp, speciellt jag. Tror inte Johanna har så mycket att göra.
Plus att jag har varit helt överlycklig de här dagarna. Så har glömt bloggandet helt o hållet.
Imorgon är det skola och klockan är snart elva, så vi hörs! /jessica


ONE DIRECTION - SWEDEN - YESTERDAY ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0