om igår

Igår vid typ 10 i 8 mötte jag merve, & vi två gick till tbanan och mötte sarah och pernilla där.
Vi var framme i Brunna IP typ 10 över 8. Vi delades in i flera olika grupper.
Jag & daniel var ledare för de mindre barnen. Michella, gizem, nicole, osv var i vår grupp.
Vår grupp fick diplom för att vi var gruppen som "kastade kula längst".
Vi slutade iallafall vid 1/halv 2. När vi hade slutat, gick jag och tjejerna till Hallunda.
Jag & merve åt döner i Konyali. Och resten åt i grillen bredvid.
När vi hade ätit klart, gick Sarah, Jennelie och Bjondina till Tre Källor.
Jag, Pernilla, Merve & Alper fortsatte mot Norsborg. Vi tjejer bytte till shorts och gick ut igen.
Jag, Nadia, Pernilla, Aylin & Alper gick till chabos och köpte drickor. Sen drog Alper o Aylin.
Merve kom och vi gick till tre källor och hämta Jennelie och Sarah. Vi gick runt oså.
Sen hände en grej vid tunnelbanan i hallunda. Orkar inte ta upp historian.
Vi drog iallafall hem när klockan var över 8. Gick hem till Nadia till halv 10.
Vi åt jordgubbstårta som hennes syster hade bakat. Hiss till den!
Hur som helst, så var det en riktigt skön dag.
PS. Av att vi stod hela dagen i Brunna med t-shirt, fick jag streck av t-shirten. Skitfult men aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0