nice day

Helluuuu everyone, wazappnin? :D
I'm chilling in the sofa with chocolate and juice mmm....
Driver haha :) Idag efter skolan kom jag hem och lata mig lite
Därefter blev det lunchdags, hamburgare med pommes hoho.
Ja diskade lite och sen gick ut med Merve. Vi köpte nötter o läsk & drog mot Hallunda.
När vi var i Hallunda C såg vi dom hjärndöda - Diana & Mathilda.
Vi var lite med dom, sen gick vi vidare till två olika parker. Vi satt och åt och pratade ut massor..
Kortfattat så har vi gått runt lite här och där och chillat i parker.
Lite senare kom vi till Norsborg och satte oss i parken vid chabos.
OMGG HAHAHA! Asso vi doog av garv, jag gjorde teater för Merve om nånting. Jag låtsades vara någon och förbättrade hela stämningen haha.. :)
Kom iallafall hem vid åtta eller något sådant. Jag sitter och lyssnar på arabisk musik nu hihi bästa och snart ska jag dejta min härliga säng, som är saknad.
Ha det bäst! :D


OLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0