MÖTE OM MALTA'

tjeena allihopa :)

skola idag, fast inte en helt vanlig dag vi hade bara 2 vanliga lektioner. Spanska, då vi hade läxförhör gick sisådär. Sen matte, fast då fixade jag, sarah, pamela och pernilla en affisch till vårat disco :)

klockan 11, delades vi in i grupper och alla i klassen gick en promenad och sen började hela grejen. Jag var i grupp med jennelie och några till. Vi började i musiksalen då vi fick massa frågor som vi skulle hålla med eller inte hålla med och förklara varför. Hela grejen handlade om nätmobbning, har typ vart m om det själv så aa..

sen var det lunch, på lunchrasten va ja m pame o pernilla ;) haha, de va en chiill rast helt enkelt.

efter rasten hade vi en lektion som hette "lag och rätt" då var det typ exempel på olika brott man kan begå över nätet. t.ex. om nån lägger ut nakenbild på någon annan, vilket brott det är och vad man får för straff.

tillsist var det typ bild, då man skulle rita en bild som beskriver känslan av något som kan hända på internet. Jag och jennelie ritade en bild på "dumpad genom internet" HAHAH.. sexigaste bilden :p

efter skolan kom pame t mig, vi åt bullar och pratade. sen skulle jag åka till stan och möta mamma så vi började gå mot tbanan, där lämnade pame mig och jag gick p tåget. pratade med henne ungefär hela vägen, gick av i östermalmstorg.

mötte mamma, vi gick t åhlens där jag köpte lite smågrejer, luktade även på justin biebers parfym! feettt gott luktade den :) vid typ 6 gick vi och åt på en thai resaurang. klockan 7 började mötet, det var kanske 70 pers i salen och alla skulle åka på språkresa som jag. jag åker ju till malta den 20 juni :) happy girl mötet slutade halv 9 då åkte jag och mamma hem.

kom hem för en stund sen och nu ska jag fixa mig och sen kolla på tv och sova! vi hörs imorgon alla söta!

/johanna

image description
HAHAHAH min o jennes bild :p

image description
Efter skolan (pamela o jag)


image description
JUSTIN BIEEBER :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0