Kista Galleria

Hejsan alla sköningar!
Jag har saknat att blogga faktiskt..
Har inte haft lust att blogga de här dagarna, så det har inte varit mycket uppdatering för min del.
Annars hur är det med er? Ni är sjukt dåliga på att kommentera. Vi är inte farliga, kommentera ;)
Själv har min dag varit helt chill och rolig. Jag gick upp ur min sköna säng runt 12.
Borstade mina tänder, åt frukost, fixa mitt hår och tog på mig kläder.
Sen vid ungefär halv 2 åkte jag med hela familjen till Kista Galleria.
Vi gick runt i olika butiker oså. Min pappa köpte några grejer till han. Vi andra hittade inte så mycket, konstigt nog.
Juste! Jag köpte två bandea (stavning?) - svart & vit för 79:- i H&M.
Vi åt också där. Jag och mina syskon åt i Burger King & mina föräldrar åt Asian mat.
Jag åt så goood kyckling/hamburgare grej. Haha "King Of The Day". Tummen upp (y)
När vi hade ätit färdigt tittade vi runt lite till och sen bar vi oss hemåt.
Min moster kom hit, vi drog till mormor sen gick vi ut och chilla i det sköna vädret :)
Åkte rullblades också, jätteroligt! ;) För nån timme åt jag skitmycket sallad och åt precis en till tallrik.. Nyttigt!
Nu lyssnar jag på musik (1D såklart) & chattar med Merve. Ska ta och fortsätta med vår story & sen sover jag.
/Jessica


Även fast det här inte var så länge sen så saknar jag dagen som fan!
Merve fattar hur KUUUL vi hade det. (Vi träffade One Direction) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0