Johanna dina lockar bara chockar!

Min nya påhittade mening. (Jag är poet).

Johanna berättade om Dinas fest. Tiden gick sjukt fort, betyder ju att vi hade kul :)
Kom hem med alla tjejerna. Har inte gjort så mycket.
Nu sitter jag och bombar "Johannas lockar som bara chockar" med girlsen.. SYND
För jag har verkligen jättetråkigt. Tror nog tjejerna märker det haha, vi har inget liv.
Skar frukt för nån timme och åt. Så nyttig! Tummen upp :)
Nu ska jag gå och äta en pirog. Onyttig! Tummen ner :(
Haha men vi hörs, hejdå!
(Bilder från festen kommer kanske senare eller imorgon)


GRÖNAN 2011 - Jag & Johanna. Saknar !


JOHANNA MINNS DU HUR DU FÖRSÖKTE RITA DEN HÄR HUR BRA SOM HELST??
DEN DÄR FINA KILLEN HAHAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0