JESSI BLOGGA

hejsan :)
efter att ja blogga fixade ja o pame oss lite snabbt.
sen åkte vi buss mot aby, därifrån t nborg.
vi gick t mig lämade min väska o bytte t skinnjacka.
vi gick ut m pernilla, punda runt lite.. sen mötte vi sanna o sarah kvar i 5.
chillade vid kiosken osv. vid typ 6 kom rickard o benjamin ut.
jag gick o åt halv 7 sen gick ut igen.
alla punda runt i hammersta, kl 8 skulle benjamin o rickard hem.
så aa, ja, pame,pernilla,sanna o sarah drog t området.
där va esma, berotje o två killkompisar t esma.
vi chiilllade runt i området ode, jag kom hem kanske kvart i 11.
så aa nu har ja bara messat m iska o kollat runt i fb. vi hörs :*
godnatt alla söta /johanna


benjamin o pernilla. grattis älsklingar, hoppas de håller ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0