Grattis Loreen !

Igår drog jag till Skansen med mina syskon, mormor & kusin.
Kul var det. Eller det var roligare än vad jag trodde att det skulle bli..
Vi gick typ runt heeela Skansen och sen när vi hade gått ut, åt vi i en restaurang som hette "Big Shark".
De var libaneser och hade jättegod mat hähä :)
När jag kom hem tittade jag på Eurovision med min familj och moster o kusin.
Ärligt talat så tyckte jag att Loreen/Sverige var den bästa av alla.
Jag gillade också Grekland & Cypern, det var några till också men kommer ej ihåg vilka..
Loreen vann! & ja, hon förtjänade verkligen det för att hennes låt var guld.
Det såg konstigt ut att läsa: "Sweden won the Eurovision Song Contest 2012" för det är ju inte ofta Sverige vinner.
Iallafall.. Jag sov runt halv 4 igår. Jag vet, det är sent.
Nu sitter jag och smsar med Merve. Ska snart ut med mina syskon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0