GRATTIS BJONDINA MIN FINA! (hihi jag hitta på ett rimm)

Idag efter skolan samlades typ ALLA klassens tjejer och killar ute i skolgården.
Vet ni varför? Jo för att "ägga" Bjondina.
Men vad får vi reda på då? Vår lärare skjutsade hem henne med bil.
Rina kom hela vägen från Alby & Isadora kom från kyrkbyn föro va ute sen.
Men jag, merve, mirak, Isadora & Pernilla gick hem och lämna våra väskor och tog pengar.
Efter typ tio minuter mötte vi Sarah & åkte till Hallunda, vi drog mot tre källor.
Vi mötte Jennelie & Rina där. Omg haha Bjondinas mamma är såhär tung!
Hon viska till oss: Vill ni ha ägg? (för att ägga Dina). Sen hennes kusin kom o hämta till oss.
Vi gick o åt mat & efterrätt i Mc Donald's. Efter det ägga/mjöla/glassa/ketchupade henne :)
Jag, Merve, Pernilla och Ceren lämnade Rina till tbanan. Pernilla drog hem med Mirak.
Jennelie kom med oss och vi gick till Hallunda C och chillade.
Sen drog vi till närheten av Brunna och efter det mötte vi Sarah, Dina & Melek i Hallundas parkering.
Jag gav Dina hennes lur, sen drog vi andra hem.
På vägen hem kunde jag och Merve prata ut sjukt mycket, det behövdes!
Vi stannade till och med i hennes gård för att vi behöver prata.
Nu ska jag dra, chipsen väntar på mig :D
/jessica

Grattis Bjondina min underbara skidkompis!
Du är värd det bästa och det bästa. Vi finns för dig! ♥


SÖÖTNOOOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0