Fucking älskar vädret :)

Vet attt jag tjatar om vädret men jag har längtat fett mycke :D
Jaja, efter skolan kom pame t mig, ja bytte t shorts och sen gick vi ut.
Vi såg Karim
Så vi chillade med honom och pratade om allt, bästa!
Sen kom sanna som en sne människa och fråga om vi ville sola :)
Vi solade o allt, pamela tagga så d va ja, sanna o berfin :)
Vid 5 tagga vi hem, ja åt ode.
Runt halv 7 gick jag t kärsbys fotbollsplan :)
Va p sarahs träning oså, typ 10 över 7 kom pernilla :)
Vi promenerade runt och pratade ode ;)
Typ 20 över 8 tagga hon o ja gick hem m sarah o sanna.
Kom hem, duscha ode nu chillar jag ska snart sova :)
Godnatt sov gott :*
/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0