fiesta :p

äluuu :)
sitter och skypar med pamela lopez. haha vi båda bloggar så aa vi är väldigt sociala.
idag vaknade jag typ 10, låg typ o sov i soffan ett halvår. sen gick jag och åt frukost ute i solen aso de va fett skönt typ 25 grader i solen. så jag låg och solade till typ 12 sen hoppade jag in i duschen jag fixade mitt smink.

typ halv 3 kom min granne hon fixade mitt hår (lockigt) sen kom sarah ja fixa lite av hennes hår haha misslyckat! sen kom pernilla, vi åkte till tre källor där vi gick t lokalen. Vi åt tacos, dansade, åt tårta, dansade, öppnade presenter, dansade osv. de va en lyckad dag! tack till bjondina och grattis i efterskott :*

promenerade hem med alla tjejer, kom hem typ halv 10. provade lite olika kläder ode och tog några egobilder :) tog bort sminket och tog p mig myskläder och nu skypar jag. pallar inte blogga mer så puuuss !

/johanna

ps. kanske kommer in ett inlägg senare :*

image description
födelsedagsbarnet o ja :*

image description

efter festen + bättre bild på håret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0