fan va dålig bloggning :p

ojsan, har heelt glömt bort bloggen sorry :*
har ändå inte hänt så mycke, bloggade i torsdags.
den dagen va ja p donken m pernilla, yvonne o bjondina.
igår va de skön dag i skolan, dom flesta var i brunna då det var friluftsdag.
vi som va kvar i skolan hade d chiiill :D
efter skolan chillade ja, pame, iska o karim i skolan ett tag.
ja karim o pame drog mot mig hämta grejer o sen åkte vi mot vårby.
t karim, han bytte om sen åkte vi te fittja..
där vänta vi 100 år p dom sega iska o carlos :)
carlos hade sin hund kimba m sig, den va fett läskig :o
HAHA,, vi chilla i fittja tills typ 7 sen åkte ja o pame t nborg.
vi åt på bocken där va också pernilla, när vi hade ätit klart kom sanna o sarah.
alla rörde sig mot området, där vi chilla ute..
efter ett tag tagga pernilla. då kom resten t mig och vi kolla på "white chicks"
venne när men sarah o sanna taggade hem.
ja o pame gick ut, vi va ute till typ 12 p natten.
då gick vi t mig åt jordgubbar med choklad :DD
sen gick vi t mitt rum o kolla klart p filmen. vi somnade runt halv 2 :)
idag  vakna vi typ 12- halv 1 vi chillade i sängen ode sen åt vi pannkakor.
pame taggade, venne när och jag har bara chillat sen dess.
jaja långt inlägg hoppas ni orkar läsa, puuuuss!
/johanna

image description
ja o karim igår'
image description
igen'
image description
ute inatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0