DÅLIG BLOGGNING'

HEJJSSAAAAN :D
förlåt för dålig bloggning..
igåår va de vanlig ddag i skolan, inget speciellt hände o ja va me mina tjejor!
efter skolan gick ja o pame t mig.. chillade lite.
sen blev de utgång vi gick mot pernilla.. gick ut o köpte nötter.
sen promenerade vi mot hallunda C vi kaosade i lindex medan vi snacka m iska.
hahaha, de va fett fina toppar där :p
vid 5 gick vi t vårdcentralen, pame taggade hem o ja o pernilla.
ja o pernilla väntade 100 år sen kom vi in, tog sprutan mot livmoderhalscancer.
vi taggade mot nborg men först satt vi i en park.
gick iaf runt som importer o snacka i lur m iska o carlos.
gick iaf hem med sarah o sanna för att dom hade haft träning.
sen blev de chill hemma, duschade ode.
idag va de chill i skolan, när vi sluta kom pame t mig.
vid halv 5 gick ja mot skolan o pame hem :)
jag hade utvecklingssamtal i 1 timme :O min mamma kunde inte lsuta prata :p
kom hem åt ode, nu har ja bara chillat o pluggat lite.
vihörs imorgon baj :*
/johanna


Maah haiir :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0