VAD TYCKER NI?

Hejsan svejsan :)
la upp dendär headern och en vit bakgrund.
lite enkelt sådär, gjorde dendär headern på typ 5 min.
gjorde den igår osv. men denna ska vi bara ha sålänge :)
vill fixa en fin sen, kanske ska vi fråga någon duktig!
jaja, de ända jag ville va att få bort den gamla som vi haft mer än ett halvår.


idag vaknade jag kl 9!! jag sov bara 7 timmar.. haha, chillade framför tven och åt frukost för ett tag sen. Ska åka hem t mamma runt 3 så vi får se vad som händer då. Tror de blir chill o duscha osv.
Vi hörs älsklingar, KRAM !
/johanna

ps. om ni inte kan se den nya headern, tryck på f5 eller uppdatera :)



dör man inte för domhär ? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0