våååår !

Hejsan alla, skolan va sjukt jobbig idag.
jag hade en sådär dag där allt e jobbigt -.-
hade huvudvärk och va sjukt trött..
de hjälper inte direkt när ens slöjdlärare e jobbig..
hon knulla min hjärna sen ja skrek p henne, fick lite flipp..
hah, menmen efter skolan chilla ja en liten stund.
mamma kom iaf hem runt halv 5 då gick vi på en promenad.
gick runt vattenverket, d tog typ 50 minuter :)'
aso jag hade bara kofta och en väst p mig, de riiiktig vårkänsla !
så skönt aso , hah kom iaf tbax runt 20 över 5.
då blev de lite chill och nu har jag nyss ätit .
orkar inte blogga mer så puuuss !
/johanna

ps. ajuste, vi har fått in några frågor men ni kan såklart fortsätta fråga :)
frågestunden avslutas imorgon då jag och jessica svarar ärligt på allt!'
FRÅGA HÄR



en skypenatt me tjejerna :*
jessica och sarah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0