SVAR PÅ FRÅGESTUND: Jessica & Johanna

Anonym om FRÅGESTUND:

Vilka bloggar läser ni?
Vad tycker ni om facebook?


Johanna: Jag läser ganska många, typ kenza, kissie, dessie, isabelle (kända) sen kompisars, typ merve o pames, sarahs, yvonne&mettes osv. När jag har tråkigt går jag in lite här och var också.


Jessica: Jag läser inte så många bloggar, bara när jag har tråkigt. Läser för det mesta kenzas, merve&pamelas, sarahs (kommer inte på fler just nu). Facebook, jaa det var inte en svår fråga. Det har alltid varit kul och verkligen en drog, när man väl har börjat använda FB så kan man inte sluta (enligt mig). Men det har börjat bli ganska tjatigt nu..

 


Meeee den där BH :P om FRÅGESTUND:

1. Till vilket land vill ni åka till just nu?

2. Har ni någon förebild?

3. Vad skulle ni vilja heta förutom era namn ni har?

4. Vad är erat favorit märke?

5. Vad är eran favvofärg?


Johanna: 1. Jag vill till något varmt land! Vilket som helst där man kan sola (a)

2. Min mamma är min förebild!

3. Jag vet faktiskt inte, typ Angelica lr Josefine :)

4. Jag handlar inte speciellt mycket märken så jag vet inte :p

5. Min favoritfärg är nog lila J


Jessica: 1. Helt klart Syrien. Skulle göra allt för att kunna åka dit och träffa min underbara släkt, om jag bara kunde.
Annars så är det London!

2. Mina föräldrar är mina förebilder.

3. Har inte tänkt på det faktiskt. Celina är ett ganska fint namn.

4. Vet inte, är inte så förtjust på märken.

5. BLÅÅÅ :)

 

 

 

 

Anonym om FRÅGESTUND:

T. Jessica
1. Första kille? - Ja det är nog lite privat ;)
2. Har du rökt nån gång? - Ja, testat.
3. Tillsammans med nån nu? - Nej
4. Bästa tjej kompis - Merve Kayhan
5. Har du varit riktigt kär nån gång? - Ja, jag är det nu..

T. Johanna
1. Rökt? - Testat
2. Nån kille just nu? - Nej
3. Bästa kill kompis? - Iskander, karim och Kevin E.
4. Det bästa med dig själv? - Självförtroende
5. Gillar du din skola? - Inte bästa inte sämsta.

 

 

Sarah om FRÅGESTUND

Om ni skulle beskriva er själva med 3 ord,vad skulle orden vara? :)
Hur många unika läsare har ni typ varje dag?
Negativa o posetiva saker om er själva?
BLOGGAAAA MEEEER!!!!!! & vad tycker ni om mig hihi pusspuss ana behebkom kteer (jessi översätt t jojo) <33333


Johanna: Rolig, bäst och snäll ;) (självförtroende)

Vi har runt 20-30 J

Negativa: Tar åt mig ganska lätt och positiv är typ att jag lätt får andra att bli glada :p

Tyst du ska inte snacka hon ba blogga mer !


Jessica: Rolig (humor), godhjärtad & envis :)

Negativa: Blir arg åt vad som helst när jag är på dåligt humör.

Positiva: Jag har världens bästa humor!

Du bloggar aldrig, så säg det till dig själv habibi :))

Ana kman behebek ya hloe ♥

 

 

Isadora om FRÅGESTUND:

Till er båda tjejer:
1. Hur länge har ni känt varandra?
2. Varför bestämde ni er för att göra en blogg tsms?
3. Har ni nått förhållande me några killar från eran klass?
4. Visst e jag bäst älsklingar!! :** svara ärligt!


Jessica: 1. Sedan 6års, men vi började umgås i 5an.

2. Vi hade egna blogar och det blev tråkigt, plus så umgicks vi mycket med varandra så vi gjorde en :)

3. Nej

4. Haha du drömmer, du kan var det efter mig om du vill ;)


Johanna: 1. Egentligen sen 6års. Men vi började typ umgås 5an lr 6an trorja.

2. Vet inte vi båda hade ensamma men de blev tråkigt och vi va tsm ganska ofta när vi skapade den J

3. Nej

4. Hah, fortsätt drömma om det gumman :**

 

 

Anonym om FRÅGESTUND:

Det roligaste ni någonsin har gjort


Jessica: Oj, svår fråga. Har gjort massor med roliga grejer.. Kan nog inte svara på den frågan ;)


Johanna: Har gjort mycke roligt så de svårt :p

 

 

Paulina om FRÅGESTUND:

Tycker ni om mig som kompis


Johanna: Ärligt så känner jag inte din personlighet så bra, men du verkar snäll så vrf inte :)


Jessica: Ja, men ibland så kan du vara irriterande (som idag).. du fattar vad jag menar ;)

 

 

Anonym om FRÅGESTUND:

1. Hur gamla är ni?

2. Hur lärde ni känna varandra?

3. Vad tycker ni om er själva?

4. Vilka av era vänner står ni närmast?

5. Vad gör ni mest på fritiden?


Johanna: 1. 13, fyller år i maj.

2. Skolan

3. Jag är nöjd med mig själv

4. Pamela och Pernilla för min del.

5. Vintern är det ganska mycket inne, men på sommaren är det chill ute, promenerar osv. Går inte på nåt speciellt som t.ex fotboll lr nåt sånt :)


Jessica: 1. 13, fyller 14 i juli.

2. The school

3. Jag tycker jag är rolig, snäll, osv. Är nöjd med mig själv.

4. Merve :)

5. På vintern, sitter mest hemma och myser. Däremot på sommaren, då är vi ute dygnet runt :D

 

 

Anonym om FRÅGESTUND:

Heej snyggingar, var bor ni?


Johanna: De vill du allt veta va? Vet att d nån från skolan, kan se de på ip adressen ;)


Jessica: Vet att vi är snygga men du vet nog redan var vi bor ;)

 

 

Dina om FRÅGESTUND:

1. När gjorde ni eran blogg?

2. I vilken skala skulle ni bedöma er själva från 1-10?

3. Visst älskar ni mig horny och jojo min pingishypekompis? :D <3<3


Jessica: 1. I april 2010 nån gång :)

2. Om det är insidan (personligheten) så är det nog 8.

3. Självklart hoorny, och du älskar ju mig med såklart! :) ♥


Johanna: 1. Den 19 april 2010 :)

2. Jag är en 10 såklart :p driver men typ 7.

3. Såklart min älskade pingiskompis :)

 

 

merve om FRÅGESTUND:

vaad tycker niiii om meeej ?? :DDDD


Jessica: Du är snäll, rolig och världens tungaste. Kärlek till dig :*


Johanna: Du vet att ja älskar dej min turk :*

 

 

lina om FRÅGESTUND:

gillar du någon i skolan? :)


Jessica: På kärlekssättet så gillar jag ingen men har däremot underbara klasskamrater :)


Johanna: Jag gillar många, men vet att du menar på kärlekssättet och nej jag gillar ingen just nu!

 

 

 

:) om FRÅGESTUND:

Till Jessica:
Gillar du någon? - Yes :D
Vem är du med i skolan? - Merve & Bjondina. Men ibland är vi med tjejerna :)
Vem är din närmaste kompis? - Merve :)
Skulle du vilja flytta? - Jaa, verkligen! Helst till London, jag och Merve har planer ;)
Vem är din närmaste kill kompis? - Hmm, killkompis. Har inte såhär nära killkompis, men Karim och Iskander?

Johanna:
Vem gillar du? - Ingen just nu faktiskt :D
Har du vart ihop med någon? - Ja
vem är din närmaste kompis? - Om jag måste välja 1 så får det bli Pamela, Pernilla och Pamela är lika nära ungefär så det är svårt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0