svar + helgen :)

Pernilla är en superhero om Love u:
älskar dig mest älskling ♥

svar: Älskar dig mer min superhero :) HAHAHAHAH ♥

hallå alla :)
de har vart en tung helg !
igår vid typ 2 tiden rörde jag, mamma o andreas oss mot stan, vi gick runt lite sen vid 4 tiden gick vi t en kinarestaurang åt godaste maten hoho' Vi gick iaf t stora viking line båten sen, Cinderella :) Den åkte väl kvart över 6 lr nåt hah :)
vi gick iaf t hytten o fixa oss lite, sen runt 7 gick vi till caféet och jag åt ba en risifrutti :) vi satt o spela kort en stund sen vid 10 gick vi och la oss. Nej ja ba skoja, hah vid 10 gick vi t hytten en snabbis sen gick vi ut. De va rooligt, vi lyssna på musik och kolla när folk sjöng karaoke o allt hah :) drack läsk, sådär ruttet men fick dricka lite av mammas drink den va skiit god, den smakade piggelin :O haha, jaja kanske vid 1 ramlade vi in i hytten och somnade. Kl FUCKING 8 (egentligen 7 pga sommartiden) imorse väckte dendär jävla kärringen oss hon som ropar typ "nu har frukosten börjat" osv. fick största dampen och vi skulle missa frukosten om vi inte gick upp -.- hah, tvättade ansiktet snabbt och vid halv 9 lr nåt gick vi t frukost buffén :) de va så gott, hah iaf efter drog vi t hytten o vila enstund. alla va heel döda -.-

vi gick runt p båten köpte lite i tax freen osv. Ja köpte goodis :D hoho jaja vi kom fram vid halv 4 lr nåt. Då tog vi en taxi hem. Sådär chill, vi har bara chillat åt mat typ 6-7 och har nyss duschat. Vi får se om det blir mer bloggning för kl 9 börjar big brother sen ska jag sova !


Vi hörs PUUUUSS !
/johanna

bilderna är i luren lägger dom snart, håll utkik !

image description
hade mina dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0