staaan

hejsan allihopa :)
idag va jag i stan me min mamma o min bror :)
jag vaknade runt 10-11 då höll ja p me luren länge .
sen skypade jag me merve sen åt jag frukost samtidigt som ja skypa m pernilla hah största cpbarnet :*
jag skulle t stan o hon skulle t alby så vi möttes vid tbanan typ halv 2.
hon gick av i alby ochjag åkte ända t mariatorget -.-
gick t min mammas jobb där va min bror så ja o han åkte t t-centralen.
vi köpte ett fodral t min data och gick runt i gallerian :)
sen kom mi mamma och vi fikade åt fett gottis !
sen gick vi runt hela dagen shoppade och så :)
jag köpte present t sarah som fyller år på lördag (imorgon)
sen köpte jag ettpar shorts t mig dom va sexiga ;*
när kl va typ 6 gick vi o lämna tbax fodralet för jag ändrade mig hah !
så nu har jag inget, hah jag åt lite snabbt på bk sen åkte vi hem.
frös arslet av mig när vi gick från tbanan hhah :o
när jag kom hem chillade jag en stund sen gick jag upp t rummet o skypa.
kl kanske va 8 lr nåt hah :)
skypade med, pernilla,iskander,charlie tror jag lr de va nån mer kmr inte ihåg :o
jaja sen kom några till och nu är det bara ja,pamela o merve :)
ska va sociala me dom nu o sen sova vi hörs puuuuusss !!!
/johanna


dör för ögonen :o


dör för magen :o

hahah och en bild från 1 minut sen :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0