SITUATION DIRTY DIRTY DIRTY

SHÄÄÄNA :D
hur mår ni? själv mår jag utmärkt :)
hah, pernilla va ju här men hon tagga vid 9.
efter att vi bloggade bakade vi kladdkaka, åt en bit den va good :p
sen drog vi t pernillas mamma, hämta kläder sen tbax t mig.
mamma kom med kebab till oss, så vi åt som tjockisar!
när vi hade ätit gick vi p promenad till sophuset HAHA slängde sopor !
sådäär lång promenad, jaja efter de dansade vi enstund.
så roligt , älskar! haha vi dansa t 9 och då tagga hon.
jag chillade med mamma vid tven enstund :)
nu chattar jag me iskandar och lyssnar på mohombi !
vi höööööörs imorgon lr nått för pallar inte bloggish, puuss :*
/johanna

image description
today in tha school, iska ninos and natti :D

image description
pämela and me after school :D

image description
MY KLADDKAKA :D

Kommentarer
Postat av: pamela

typ halv sov ....

2012-03-31 @ 13:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0