ROMME OCH TRÄNINGSVÄRK ;)

hejhej alla fina :)
jessica berättade om romme aso de va världsbäst !
som hon sa så fick jag ta på mig en importsko -.-
hah, de måste va en handikapp som har tagit min sko dom liknar inte ens.
jaja, på bussen hem va ja o jessi feeett m hyype :D
går inte o beskriva hah alla sov och vi satt o sjöng o skratta !
tror vi väckte hela bussen mohaha :)
när jag kom hem va ja heeel död, la mig i soffan o kolla p tv.
vid 10 somnade jag klick klack bom..
hah, vaknade av mamma vid 7 gick t skolan ode.
fick veta att ja hade sovmorgon, satt i sofforna me tjejerna o snacka :)
de va iaf svenska-matte-lunch-engelska(prov)-so :)
provet gick faktiskt väldigt bra, bättre än jag trodde hihi !
vi jobbade med samma sak i både svenska,matte o so.
vi ska göra en reseblogg, o man ska ha si o så mycke pengar t resan.
man ska typ skriva dagbok, o man måste besöka olika platser osv.
jani man gör inget påriktigt utan man hittar bara på -.-
menmen slutade 3 då gick pamela t mig vi har bara chillat o ätit godis :D
nu ska vi plugga lite puuss o hej :)
/johanna



älskling ♥

Kommentarer
Postat av: pamela

maa man !!

2012-03-08 @ 16:14:10
URL: http://kayhanlopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0