ROMME ALPIN

världens bästa dag.. 7/3-2012 ♥
kommer minnas den här roliga dagen resten av mitt liv!
jag la alarm 5.00, vaknade 20 över 5 hihi
fixa mig, la allt i väskan, förberedde mig ode
sen när klockan var 05.55 åkte jag bil till skolans parkering
var rädd att jag skulle komma försent, skyndade arslet av mig
men som tur är, kom jag ej försent (:
vi klev in bussen och föraren snacka i 5 minuter
vi börja åka ca 6.10, jag satt såklart med prutten johanna :)
och bakom oss satt de två hjärndöda tjejerna sarah & bjondina!
herregud, jag och bjondina var skittrötta och sarah o johanna var värsta hypade
det var skitirriterande, men till slut somna idioten sarah :D
skojar bara, men vi kom fram vid nio tiden och tog på oss utrustningen
sedan tränade vi i tränarskola med janne och lite morgan
vi lärde oss alltså, bromsa, svänga fram&tillbaka, och hur man åker
vi åkte dom små backarna, sen åkte jag, dina, sanna, jenne & gunilla dom stora haha
sedan åkte ja o bjondina dom stora flera gånger med elia
pågud, jag och bjondina banga inte på nåt! vi var skit modiga (stolta)
vi åkte först övningsbacken, sen gröna (lilla), gröna (stora) & blåa (långa)
det var så roligt! jag vill tillbaka till romme igen, lovar er ni ångrar inte er om ni åker ;)
men åkte oxo med johanna, yve, elias odom i gröna lilla
sedan blåa två gånger med sarah o jenne på slutet :)
sedan lämna vi in vår utrustning och gick till bussen
asso någon idiot 'råka' ta fel sko, ena av skon var johannas o ena var deras egna
johanna fick gå runt m två olika skor, sega människor.. skorna likna inte varandra ens
men i bussen på vägen hem var jag och johanna värsta hypade o resten va helt döda o sov
HAHAH vi sjöng med min hesa röst som inte ens låter, o dansa lite osv haha
som ni ser, så har jag skrivit en hel bok nu :)
så ni märker nog hur kul vi har haft det, oförglömlig dag!
/jessica

jag och modellen i sarahs fest (oberedda)

PS.BILDEN PÅ ROMME VILL INTE LADDAS UPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0