inlägget skulle publiceras igår!!

IGÅR:
Idag har jag varit i heron och skäris med tjejerna :)
Kl. 13.30 gick jag & Merve till tunnelbanan och såg att Sarah, Jennelie och Bjondina redan var där.
Vi åkte till skärholmen och mötte Johanna, efter det tog vi bussen till heron och mötte pamela där.
Vi gick runt i media markt en stund. Sen drog vi till spelmaskinerna.
Efter någon timme åt vi grekisk mat - vi beställde kycklingspett med pommes, tzatziki och sallad + läsk.
Det var jättegott! Efter maten smälte vi ner den genom att promenera från heron till SKHLM C.
Det var fint väder och vi var helt hypade så jaa, ganska bra timing ;)
När vi kom fram gick vi in i olika affärer, hittade skor åt mig till förlovningen om 6 dagar från butiken Bianco.
Det var svarta mocka skor, ca 7 cm & inte hög platå. Ganska lagom bra för vår ålder!
Ska köpa dem med min mamma imorgon, ska till skäris då oxo :)
Sen gick vi in till Gina Tricot, jag testade kläder med Johanna och de andra med varandra hah..
Vi hittade skitfina kläder, vi var iallafall där skitlänge hihi.
Sedan blev det skitvarmt så vi gick ner mot cafeterian o några köpte glass o några läsk.
Vi tog fullt med drivbilder på varanda, HAHA jag är bäst på att ta sånna bilder!
När vi var klara bar vi oss till parkeringen och lämnade Pamela som åkte med sin pappa.
Resten kom med till tunnelbanan, asso det var kaos. Vi hade kommit till Masmo, sen kvinnan som pratade i mikrofonen sa att i Alby måste alla av för att de skulle vända om tunnelbanan till Ropsten.
Vi gick av i Alby, sedan kom t-banan efter en minut typ.. Jag och Merve var påväg hem, då jag märkte att Sarah hade glömt sitt sl-kort i min ficka, så vi spran det snabbaste vi kunde för att hinna ikapp henne och Johanna!
Var hemma vid 7 nångång ;)


Grekisk mat, mm..♥

The giiirls :)

Gulligaste Nike Air, jag har sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0