OUTSIDE

Hejsan alla :)
efter att jag bloggade fortsatte jag skypa me töntarna.
pernilla kom in i konversationen också :)
åt mat oså, runt 7 gick jag ut iaf.
mötte pernilla, vi köpte choklad energi drink and nötter !
vi punda runt lite sen blev de kallt så vi gick t en port.
chilla lite drog some pictures, och sen vid 8 lr nåt så gick jag hem.
frös som fan och direkt när jag kom in blev ja skiit varm..
hah , sitter som en idiot med shorts just nu :p
haha, jaja chattar lite me iska och venne vad som ska hända nu !
vi hörs senare lr imorgon puuss !
/johanna
image description
Jag imorse efter att jag hade kollat p hachiko, lite röda ögon sådär...
image description
Jag och handikappen i en port :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0