Onsdag 14/3-12 /johanna

Godmorgon!

Hu mår ni idag mina underbara läsare? Min dag startade bra, jag vaknade halv 7 som en zombie och gick in i duschen, när jag kom ut var jag pigg :) älskar känslan! hoppas bara ingenting händer i skolan så att jag blir på dåligt humör.. Jaja, jag har iaf fixat mig lite snabbt och ätit frukost (druckit yoggi..)

Idag blir de en nice dag, först idrott, no (resebloggen), livskunskap, SV (resebloggen) sen är det lunch och vi slutar! Vi har halv studiedag idag wiihoo (a)
Jag är iaf inte 100 % säker att jag kmr bli klar med resebloggen, jag måste skriva ett inlägg på spanska och sen måste jag göra min budget... Vi får se hur det går. Nu ska jag fixa till mig lite osv. Sen drar jag till skolan!
Puss!!


Sarah älsklingen och jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0