no

helu, sitter i no salen.
de chill, råkade komma lite sent men de gör inget.
hah, de va fett rolig gympa, redskapsgymnastik hoho :D
de va sådär roligt, ja o jessi kriga som idioter.
vi fick veta att de skule filma när vi gjorde kullerbyttor osv p fredag.
man ska typ göra en serie, min serie är såhär för dom som bryr sig..
Först stå på händer och rulla ner, sen kullerbytta fram, grenkullerbytta fram, kullerbytta bak och tillslut hjula :)
hah förra ggn jag gjorde den sa dom att de va bra.'
men de va längesen så vi får se hur de går.. :p
pallar verkligen inte jobba denhär lektionen har huvudvärk på hög nivå.
ni ska se mig är helt död.. jaja vi hörs !

PS. GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN "HÄR" HAR NI LÄNK TILL INLÄGGET DÄR NI SKA FRÅGA.


En bild från nån dag :) jag och bästa bjondina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0