no title

Hejsan alla fina! :)
Idag var det en skön dag i skolan.
Vi hade datorerna nästan på alla lektionerna, förutom matte.
Äntligen är jag klar med min reseblogg!!
Jag gjorde klart  "Dag 4" igår kväll, ett av inläggen skrev jag på spanska.
Fick lite hjälp av min moster som har bott i Spanien förut och lite av Google Translate.
Idag gjorde jag min budget till resebloggen.. Alltså alla pengarna som har slösats och vad vi har köpt osv.
Efter skolan kom jag hem och satte mig vid datorn en stund. Sen åt jag mat, specialitet!
När jag var klar med maten blev det dator-dax igen. Min o Merves plan dödar.. ♥
Men har suttit vid min kära Macbook Pro nästan hela dagen! Haha, konstigt nog.
Har kollat med massor med videon på One Direction. Asso älskar gruppen!
Men Zayn är mest älskad såklart! När jag o Johanna var klara med "kvällens haff" hoppade jag in i duschen.
Chattade nyss med Iskander och min kusin.
Ska gå o borsta tänderna nu och sedan gå och sova för jag är sjukt trött!


Varför tror ni jag tycker han är såå fin?
Hottines ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0