merve skype !

hejsan svejsan :)
orkar inte berätta om skoldagen !
efter skolan kom mörv t mig ja bytte kläder och skor.
sen kom sarah hah, hon hade oxå mjukisdress som mig :D
haha, sen gick vi t merve hon la oxå mjukisdress !
hah, efter de plockade vi upp jessica och pernilla vi började gå mot mälaren.
jessi, merve o pernilla segisarna gick typ och ja o sarah joggade.
sen gömde vi oss och skrämde dom hah dom fick panik !
iv kom iaf fram t mälaren och tog fuuulllt me bilder.
ja o jessica skulle ta lite bilder t bloggen men sarahs lur dog.
ni får iaf bilderna sen när sarah lägger, dom det kommer bli en bomb :)
typ kvart över 5 gick vi därifrån och rörde oss hemåt.
ja o sarah kom mot området och sedan gick vi åt varsitt håll.
när jag kom hem åt jag mat direkt och sen dansade jag en liten stund.
duschade och nu skypar jag med merve :)
ska sluta skyupa och kola på tv.
ni får bilderna senare , puss o hej leverpastej !
/johanna


idag i skolan :)

Jag och merve älsklingen innan vi gick :)

sarah, jag och merve, älskar er :**

BLEV CHOCKAD ! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0