mattaa

helu, hur mår ni?
Själv mår jag väl ganska bra, är trött och har ont i hela min kropp. Haha, men annars e de lugnt lixom :p hah, efter att jag bloggade. Va de matte, ganska jobbigt faktiskt -.- Till lunch va de bajs! Aso bokstavligt talat, euw!
Efter lunch engelska och tillsist so. So lektionen var ganska rolig faktiskt, vi pratade om vilket straff man får för vilket brott osv. Vi har temat: Lag och rätt.

När skolan var slut kl 3 gick jag, bjondina, jessica och merve till gympasalen. Sarah och Sanna kom lite efter också. Vi tränade på matt-övningar. Alltså, kullerbyttor, handstående, hjulningar osv. Lärarna ska filma oss imorgon när vi gör dom där övningarna och sedan får vi betyg på det i 8an. Så det är ändå ganska viktigt!

Klockan kvart i 5 rörde jag, sarah och sanna oss hemåt. Först hämtade vi Sannas söta lillebror från dagiset! För gullig! När jag kom hem blev det lite chill och sen mat, nu ska jag bara chilla lite och sen duscha. Ni får iaf inte så mycket tid till att fråga så passa på NU!!

HÄR komenterar ni ;)

/johanna den bästa'


Logan Lerman :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0