mälaren

Shasha bitches! Sätt på musiken, uuuuntz uuuntz!
Har värsta festkänslan, har lust att dansa o ha party
Snart äre merves och miraks untz, aso dom ska inte ha tsm ;)
Idag efter skolan gick jag hem med Pernilla, Bjondina, Jennelie & Paulina :)
Dina och Jenne gick redan när vi var vid kiosken, men vi andra fortsatte hem.
När jag kom hem, satt lite med min pappa, haha omg
EEEEEXAKT, när jag kom in i huset, Syrien gjorde mål :D uuuntz, ja ger tur :)
Men sedan kollade snabbt på mina omdömen, det ser riktigt bra ut! Är jättenöjd med mina resultat hihi.
Efter det tog jag på mig gympaskorna och drog ner o såg Sarah, Merve & Johanna i min gård
Vi gick o mötte Pernilla o gick dit. När vi kom fram till bryggan tog vi massor med fiina bilder.
De kommer när Sarah har lagt ut dom (som Johanna sa).
Vi kom hem vid 6, åt mat och sedan gick jag till min morbror.
Mina syskon var där. Vi satt lite och sedan gick vi ut och promenera/lekte med hunden.
Jag sprang med honom, kopplet i min hand. Shit han springer skitsnabbt!
Blev jättetrött.. tog några bilder och sen kom vi hem igen :)
Top Model Sverige gick slut för en kvart sen, satt och tittade på den.
Nu ska jag göra nånting speciellt, just kiddiiinn man, ska kolla på one direction :D
ONE, TWO, THREE, LET GO !
/Jessica Bartawli '


Jag saknar Romme!! Vill åka skidor nununu.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0